[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي آرشیو اخبار نشست‌های علمی یادداشتهای علمی ثبت نام تماس با ما جستجو نگره‌های اقتصادی بانک اطلاعات مدیریت شهری حمایت از کالای ایرانی ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
یادداشت های علمی::
بانکداری و مالیه شهری::
بانک اطلاعات مدیریت شهری::
اقتصاد‌مقاومتی؛ اقدام‌ و‌ عمل::
تصاویر منتخب::
گنجینه::
عضویت ::
مسابقات علمی::
خبرنامه تخصصی::
پیوندهای مفید::
برقراری ارتباط::
تسهیلات پایگاه::
::
نگره‌های اقتصادی

AWT IMAGE

..
تقدیر رئیس جمهور
AWT IMAGE
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
به نظر شما مطالب این سایت تا چه اندازه توانسته اطلاعات شما را در حوزه اقتصاد شهری افزایش دهد؟
خیلی زیاد
زیاد
متوسط
کم
خیلی کم
   
..
:: مدیر امور بازاریابی بانک شهر عنوان کرد ::

AWT IMAGE

مدیر امور بازاریابی بانک شهر عنوان کرد

کتاب «آموزش مدل سازی رضایت مشتری با رویکرد کانو» رویکردی علمی برای بررسی رضایت مشتریان در شبکه بانکی

سید علیرضا سیدصالحی مدیر امور بازاریابی بانک شهر  از انتشار کتاب «آموزش مدل سازی رضایت مشتری با رویکرد کانو» تقدیر کرد و این کتاب را گامی به سوی افزایش کیفیت ارائه خدمات در نظام بانکی کشور عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، دکتر سید علیرضا سیدصالحی مدیر امور بازاریابی بانک شهر  با اشاره به انتشار کتاب «آموزش مدل سازی رضایت مشتری با رویکرد کانو» گفت: در فضای رقابتی حال حاضر مابین بانک های کشور  یکی از راهکارهای مهم به منظور حفظ و توسعه دامنه مشتریان ، شناسایی خواسته ها و نیازهای آنان است.

رئیس سابق دپارتمان بازاریابی مرکز تحقیقات بانک ملت افزود: استفاده از کتاب «مدلسازی رضایت مشتری با رویکرد کانو» می تواند باعث جذب و حفظ مشتریان ارزنده از طریق راضی نگاه داشتن آنها و در نهایت افزایش سود دهی گردد.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه  از مدل کانو می توان به منظور خلق محصولات و خدمات نوین بانکی استفاده نمود و با به کارگیری این روش در واحد های بازاریابی و توسعه بازار و نوآوری خدمات بانکی به رشد عملکرد شبکه بانکی کشور کمک کرد، خاطرنشان کرد: در کتاب مذکور با در نظر گرفتن بانک به عنوان یک شرکت خدماتی به بررسی نیازهای مشتریان از خدمات  بانکداری الکترونیکی پرداخته شده و شاخص های کلیدی عملکرد بانک با شاخص رضایت مشتری مورد بررسی قرار گرفته است.

گفتنی است کتاب «آموزش مدل سازی رضایت مشتری با رویکرد کانو» تألیف مشترک مهدی صادقی شاهدانی ، سید محسن طباطبایی مزدآبادی و مهدی علیزاده است که تحت نظارت علمی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر شده  است.

 

 مؤلفان در  این کتاب که دارای 6 فصل مجزاست سعی دارند ضمن تعریف دقیق مشتری،  فلسفه پیدایش مدل کانو را بیان کرده و طرحی کاربردی برای ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات صورت گرفته ارائه دهند.

 

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
دفعات مشاهده: 2903 بار   |   دفعات چاپ: 723 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن علمی اقتصاد شهری ایران
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4645