مدیر امور
بازاریابی بانک شهر عنوان کرد کتاب
«آموزش مدل سازی رضایت مشتری با رویکرد کانو» رویکردی علمی برای بررسی رضایت
مشتریان در شبکه بانکی سید علیرضا سیدصالحی مدیر امور بازاریابی بانک شهر از انتشار کتاب «آموزش مدل سازی رضایت مشتری با
رویکرد کانو» تقدیر کرد و این کتاب را گامی به سوی افزایش کیفیت ارائه خدمات در
نظام بانکی کشور عنوان کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، دکتر سید علیرضا
سیدصالحی مدیر امور بازاریابی بانک شهر با اشاره به انتشار کتاب «آموزش مدل سازی رضایت مشتری با
رویکرد کانو» گفت: در فضای رقابتی حال حاضر مابین بانک های کشور یکی از راهکارهای مهم به منظور حفظ و توسعه
دامنه مشتریان ، شناسایی خواسته ها و نیازهای آنان است. رئیس سابق دپارتمان بازاریابی مرکز تحقیقات بانک ملت افزود:
استفاده از کتاب «مدلسازی رضایت مشتری با رویکرد کانو» می تواند باعث جذب و حفظ
مشتریان ارزنده از طریق راضی نگاه داشتن آنها و در نهایت افزایش سود دهی گردد. این مدرس دانشگاه با بیان اینکه از مدل کانو می توان به منظور خلق محصولات و
خدمات نوین بانکی استفاده نمود و با به کارگیری این روش در واحد های بازاریابی و
توسعه بازار و نوآوری خدمات بانکی به رشد عملکرد شبکه بانکی کشور کمک کرد،
خاطرنشان کرد: در کتاب مذکور با در نظر گرفتن بانک به عنوان یک شرکت خدماتی به
بررسی نیازهای مشتریان از خدمات بانکداری
الکترونیکی پرداخته شده و شاخص های کلیدی عملکرد بانک با شاخص رضایت مشتری مورد
بررسی قرار گرفته است. گفتنی است کتاب «آموزش مدل سازی رضایت مشتری با رویکرد کانو»
تألیف مشترک مهدی صادقی شاهدانی ، سید محسن طباطبایی مزدآبادی و مهدی علیزاده است
که تحت نظارت علمی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر شده است. مؤلفان در این کتاب که دارای 6 فصل مجزاست سعی دارند ضمن
تعریف دقیق مشتری، فلسفه پیدایش مدل کانو
را بیان کرده و طرحی کاربردی برای ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات صورت گرفته ارائه
دهند. |