بانکداری شرکتی
-
در این بخش ضمن مطالعه بانکداری از نوع شرکتی، به این مهم پی می بریم که این نوع از بانکداری در واقع یک مدل کسب و کار و استراتژی کلان و پیچیده و نظاممندی است که تلاش دارد کلیه نیازهای مشتریان شرکتی که نیازهای بانکی بسیار متفاوتی با دیگر بخشهای مشتریان دارند را با بهرهگیری از ساختار، مدلها و فرآیندهایی کاملا متفاوت از گذشته، پاسخ دهد.
علاوه بر این، در می یابیم که بانکداری شرکتی، با تمرکز بر شناخت مشتریان شرکتی، در تلاش است تا با تکیه بر تمایزهای حاصل از استراتژیهای مشتری مدارانه، ساختار منعطف، تخصص و تعهد بانکداران مجرب خود و نیز فرآیندها و سیستمهای منحصر به فرد، در جایگاه یک شریک تجاری معتمد و کارآمد نقشآفرینی کند.
همچنین این مهم نیز بر ما روشن می گردد که بانکداری شرکتی تلاشی فراگیر برای تمرکز بر نیازهای مشتریان شرکتی و خلق راه حلهای بانکی و مالی متناسب برای پاسخگویی موثر و دقیق به آنها است. در بانکداری شرکتی علاوه بر ارایه خدمات تسهیلات و تعهدات، مدیریت دریافت ها و پرداختها و …، خدماتی مانند مدیریت ریسک، مدیریت نقدینگی، روش های تامین مالی و خدمات مشاوره ای نیز به مشتریان بانکداری شرکتی ارایه می گردد.
در این بخش علاوه بر ارایه کلیات مفهومی در خصوص این نوع از بانکداری، به آیتم های زیر نیز پرداخته شده است:
ماهیت بانکداری شرکتی
مفهوم شناسی بانکداری شرکتی
حکمرانی شرکتی در نظامهای بانکی منتخب
عوامل توفیق بانکداری شرکتی
بانکداری شرکتی و ارزش آفرینی برای مشتریان
برای دسترسی و مطالعه محتوی کامل این فایل می توانید به وبگاه انجمن علمی اقتصاد شهری ایران در لینک زیر مراجعه کنید:
-
-
مزایای استفاده از بانکداری شرکتی بانکداری شرکتی و ارزش آفرینی برای مشتریان عوامل توفیق بانکداری شرکتی
-
-
-
اهمیت بانکداری شرکتی بانکداری شرکتی در ایران و جهان مفهوم شناسی بانکداری شرکتی ماهیت بانکداری شرکتی
|