[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي آرشیو اخبار نشست‌های علمی یادداشتهای علمی ثبت نام تماس با ما جستجو نگره‌های اقتصادی بانک اطلاعات مدیریت شهری حمایت از کالای ایرانی ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
یادداشت های علمی::
بانکداری و مالیه شهری::
بانک اطلاعات مدیریت شهری::
اقتصاد‌مقاومتی؛ اقدام‌ و‌ عمل::
تصاویر منتخب::
گنجینه::
عضویت ::
مسابقات علمی::
خبرنامه تخصصی::
پیوندهای مفید::
برقراری ارتباط::
تسهیلات پایگاه::
::
نگره‌های اقتصادی

AWT IMAGE

..
تقدیر رئیس جمهور
AWT IMAGE
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
به نظر شما مطالب این سایت تا چه اندازه توانسته اطلاعات شما را در حوزه اقتصاد شهری افزایش دهد؟
خیلی زیاد
زیاد
متوسط
کم
خیلی کم
   
..
:: پاسخ انجمن علمی اقتصاد شهری ایران به گزارش خلاف واقع یک رسانه ::
 | تاریخ ارسال: 1396/7/3 | 
  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، پیرو درج مطلبی تحت عنوان «هزینه فقط یک همایش؛ ۲‌میلیارد؟!» در روزنامه آرمان که مواردی را در خصوص همایش بین المللی اقتصاد شهری درج کرده است روابط عمومی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران توضیحاتی دراین خصوص منتشر کرد:               AWT IMAGE
    ۱- استناد اصلی گزارش روزنامه آرمان به یک شایعه است که از طریق یک کانال تلگرامی درج شده است! حتی خود کانال تلگرامی نشر دهنده پس از چندساعت خبر در این مورد را حذف کرده است. حال سوال اینجاست روزنامه آرمان بر اساس کدام منطق حرفه ای روزنامه نگاری، به تعبیر خود نویسنده «یک شایعه تلگرامی که نمی‌تواند مبنای قضاوت باشد »را دستمایه گزارشی برای صفحه یک خود در جهت تشویش افکار عمومی قرار داده است!؟  در حالی که هزینه همایش با مبلغ اعلام شده از سوی روزنامه آرمان قابل مقایسه نیست. 
     ۲- مهمترین نقد نویسنده این گزارش آن است «اگر همایشی در بهار سال گذشته برگزار شده است، باید گزارشی از تاثیرات آن ارائه شود تا برگزاری دومین همایش منطقی باشد» سوال اینجاست چرا خبرنگار روزنامه برای دریافت گزارش همایش حتی یک تماس تلفنی با دبیرخانه و یا مسئولان انجمن علمی اقتصاد شهری ایران نداشته است؟! اگر این کار هم پرزحمت بود حداقل رجوع به سایت دبیرخانه همایش می توانست مجموعه از دستاوردهای این رویداد بزرگ علمی را در اختیار این روزنامه قرار دهد.
     ۳- نویسنده گزارش در میانه مطالب خود،  گویه هایی از مراجع عظام تقلید، نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ضرورت کاربردی بودن برگزاری رویدادهای علمی داشته است و سعی کرده بر این مبنا قضاوت  کند که همایش اقتصاد شهری نیز از جمله رویدادهایی است که مشابه آن از سوی برخی دستگاه ها به کرات برگزار می شود و اتفاقا روزنامه درباره آنها چیزی نمی نویسد. ای کاش خبرنگار محترم زحمت حداقل یک سرچ در گوگل را به خود می داد تا با این تیترها نیز مواجه شود:
•  تقویت پایه‌های علمی دانش اقتصاد شهری در راستای اجرایی‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی، ۱۳ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه ای خواستار تقویت پایه‌های علمی دانش اقتصاد شهری در راستای اجرایی‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی شده و از برگزاری اولین همایش بین‌المللی اقتصاد شهری در کشور حمایت به عمل آوردند./ خبرگزاری خانه ملت
•  آیت‌الله علوی گرگانی: ریخت و پاش و اسراف از مشکلات امروز کشور است/تقدیر از خدمات انجمن علمی اقتصاد شهری/ یکی از مراجع عظام تقلید گفت: انتظار داریم که در آینده نتایج فعالیت‌های انجمن علمی اقتصادی شهری ایران را در جامعه ببینیم و این انجمن بتواند جلوی اسراف کاری و حرکات اشتباه را در کشور بگیرد. / خبرگزاری فارس
•  حضرت آیت‌الله محمدی ری‌شهری: ضرورت تأسیس دانشگاه تخصصی «شهر»/ تقدیرازعملکرد مستقل وعلمی انجمن اقتصادشهری ایران / پایگاه خبری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
    ۴- در خصوص دستاوردهای اولین دوره از همایش بین المللی اقتصاد شهری گفتنی های بسیاری وجود دارد. اگر تنها کارکرد همین همایش این باشد که برای برخی این نکته جا بیفتد که شهر، اقتصاد دارد و نباید همه امور اقتصادی شهرها را به دولت واگذار کرد برای ما به عنوان انجمن علمی برتر گروه علوم انسانی کشور طی سه سال گذشته و مورد تقدیر ریاست جمهور دولت تدبیر و امید، کافی است. بگذریم از اینکه به غیر از بیانیه ۱۳ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از برگزاری این همایش، نهادهای نظارتی و برخی سازمان ها همچون سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، دبیرخانه شهرداران کلانشهرهای کشور ، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ستاد هماهنگی شورایاری های شورای اسلامی شهر تهران و ... با ارسال نامه های جداگانه ای از برگزاری این همایش و کاربردی بودن آن تقدیر به عمل آوردند.اگر خبرنگار محترم روزنامه آرمان به سایت همایش مراجعه کند می توانند تمامی اسناد این حمایت ها را ملاحظه نماید.
    ۵-  انجمن علمی اقتصاد شهری ایران به عنوان مجری بخش علمی همایش بین المللی اقتصاد شهری، ضمن استقبال از توجه روزنامه آرمان به موضوع همایش  و دعوت از این رسانه برای حضور و پوشش اخبار مربوط، حق خود برای اقامه دعوای حقوقی به دلیل انتشار اخبار کذب و خلاف واقع را محفوظ می دارد.
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران | انجمن علمی برتر گروه علوم انسانی کشور | تولید و اشتغال | همایش بین المللی | تحقق اقتصاد مقاومتی |
دفعات مشاهده: 4737 بار   |   دفعات چاپ: 404 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن علمی اقتصاد شهری ایران
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4645