[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي آرشیو اخبار نشست‌های علمی یادداشتهای علمی ثبت نام تماس با ما جستجو نگره‌های اقتصادی بانک اطلاعات مدیریت شهری بانکداری و مالیه شهری ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
یادداشت های علمی::
بانکداری و مالیه شهری::
بانک اطلاعات مدیریت شهری::
اقتصاد‌مقاومتی؛ اقدام‌ و‌ عمل::
تصاویر منتخب::
گنجینه::
عضویت ::
مسابقات علمی::
پیوندهای مفید::
برقراری ارتباط::
تسهیلات پایگاه::
::
نگره‌های اقتصادی

AWT IMAGE

..
تقدیر رئیس جمهور
AWT IMAGE
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
به نظر شما مطالب این سایت تا چه اندازه توانسته اطلاعات شما را در حوزه اقتصاد شهری افزایش دهد؟
خیلی زیاد
زیاد
متوسط
کم
خیلی کم
   
..
:: اینتلیجنت ترنسپورت منتشر کرد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۹/۲۵ | 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، استفاده از اتوبوس همچنان در حال کاهش است، و در عین حال اتوبوس ها برای اقتصاد، جامعه و محیط زیست حیاتی تر از هر زمان دیگری هستند. این سرویس حیاتی که بطور میانگین روزانه ۲.۵ میلیون نفر را جابجا می کند، هنوز در  شهرها کارایی دارد و به کاهش تعداد اتومبیل های شخصی کمک می کند، اما نقش آن در حمل و نقل گاهی به راحتی فراموش می شود که این امر نیاز به محرکی مثل کمپین اجتماعی دارد.
تصور مردم از اتوبوس؛ از مد افتاده و ناخوشایند !
اتوبوس ها از تصور ذهنی شهروندان رنج می برند. با وجود حمل مسافر بیشتر از همه اشکال دیگر حمل و نقل عمومی، اما می توان اتوبوسها را قدیمی(دمده) و ناخوشایند توصیف کرد. این تصور خیلی دور از حقیقت نیست. اما نکته دیگری نیز وجود دارد. در حالیکه بسیاری از رانندگان خودروهای سواری اتوبوس ها را به عنوان یک مزاحم می پندارند، اما در حقیقت این وسیله نقلیه نقش بسیار مؤثری در کاهش ازدحام خیابانها و آزاد کردن فضا برای سایر خودروها دارد؛ چرا که مثلا یک اتوبوس دو طبقه ظرفیت حمل سرنشینان ۷۵ ماشین خودروی سواری را دارد.
کمپین «استفاده از اتوبوس» در انگلیس
در  کمپین استفاده از اتوبوس که به مدت یه هفته در کشور انگلیس برگزار می شود، از مسافران سراسر کشور درخواست می شود که اتومبیل خود را در خانه بگذرانند و سعی کنند اتوبوس سوار شدن را امتحان کنند. مسئولانی مانند مثل «اندی استریت»، شهردار وست میدلندز و «وال شاکراس»، معاون حمل و نقل شهردار لندن از جمله حامیان این کمپین هستند. در سال جاری در طول برگزاری این کمپین، از سرویس جدید اتوبوس بیوگاز در ناتینگهام انگلیس رونمایی شد. رویدادهای این چنینی، فرصتی است برای همه مسئولان شهری است تا اتوبوس را در مرکز توجه افکار عمومی قرار دهند؛ ضمن اینکه این یک راهکار خوب برای ترغیب رانندگان اتومبیلهای شخصی به استفاده از اتوبوس است. اما هنوز هم تلاشها برای بهبود رضایت مسافران اتوبوس و ارائه گزینه های جالب تر برای عموم مردم باید ادامه یابند.
تشویق مردم به استفاده از اتوبوس با رفع محدودیتها
بزرگترین مانع برای استفاده از اتوبوس ها، سرعت پایین اتوبوس ها و زمان سفر طولانی است که این مسئله به طور جدی موجب نارضایتی مسافران و کاهش استفاده از اتوبوس شده است.  به همین دلیل است که مسئولان شهری توصیه می شود که میانگین سرعت ​​اتوبوس های شهری افزایش یابد.
برای مثال، پرداخت های هوشمند و پرداخت های بدون تماس، باعث افزایش راحتی سفر با اتوبوس و کاهش زمان سفر با به حداقل رساندن زمان توقف در ایستگاه های اتوبوس می شود. اقدامات دیگر در این زمینه اتوبوس می تواند اختصاص خطوط ویژه به اتوبوس ها باشد  که موجب می شود سفرهای شهری کوتاه تر و قابل اطمینان تر انجام شوند.
نقش اتوبوس در کاهش ازدحام و آلودگی هوا
اقداماتی که در بالا ذکر شدند، در افزایش میزان استفاده شهروندان از اتوبوسها مفید هستند، اما اقدامات جدی تری در این زمینه ضروری به نظر میرسد. ۷۵٪ از شلوغی خیابانها ناشی از وجود بیش از حد وسایل نقلیه در خیابانهاست. برای مقابله با چنین مشکلاتی نیازمند اقداماتی مانند اخذ هزینه پارکینگ در کنار خیابانها برای کاهش استفاده از ماشین های شخصی هستیم. لازم به توضیح نیست که میزان حمل و نقل در شهرها مدام در حال رشد است و استفاده از خودروهای شخصی موجب ترافیک سنگین در مراکز مهم شهر و افزایش آلودگی هوا می شود.
بنابر تحقیقات انجام شده در کلانشهرها، ارتباط مستقیمی بین تراکم و آلودگی هوا وجود دارد و به همین دلیل است که اتوبوس ها بخشی جدایی ناپذیر از راه حل رفع تراکم خیابانها و کاهش آلودگی هوا هستند.
 همچنین تکنولوژی موتورهای کم آلاینده نیز به کمک مدیران شهری برای کاهش آلودگی هوا آمده است. سوخت دیزل یورو ۶ به میزان ۹۵ درصد کمتر از سوخت دیزل یورو ۵  اکسید نیتروژن تولید می کند. ضمن اینکه یک اتوبوس معمولی ۱۵ برابر ظرفیت حمل مسافران یک خودرو را دارد.
سخن پایانی اینکه، اتوبوس باید در مرکز شبکه های حمل و نقل آینده قرار گیرد، در حالی که اتومبیل های آلاینده ( مخصوصا وسایل دیزلی آلاینده ها) باید به شدت مجازات شوند. استفاده هرچه بیشتر شهروندان از اتوبوس می تواند یک تحول گسترده در زمینه حل مشکلات حمل و نقل در شهرها ایجاد کند.
دفعات مشاهده: 317 بار   |   دفعات چاپ: 1 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: موسسه GoEuro منتشر کرد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۹/۱۸ | 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، موسسه GoEuro با سنجش پارامترهایی مثل فاصله، مدت زمان، قیمت و نوع حمل و نقل، یک گزارش جدید از ۱۰ شهر برتر جهان در زمینه حمل و نقل عمومی بین فرودگاه و مرکز شهرهای جهان را تهیه کرده است.
این موسسه اروپایی با مقایسه همه فاکتورهای حمل و نقل عمومی، بهترین و مناسبترین روشهای حمل و نقل در اروپا را در سایت خود معرفی می کند.
این گزارش انواع مختلفی از حمل و نقل عمومی از جمله قطار شهری، اتوبوس، تراموا و مترو را در نظر گرفته است.
۱. نیس فرانسه (قطار)
 فقط پنج دقیقه طول می‌کشد تا مسافران از فرودگاه زیبای نیس (NCE) به مرکز شهر منتقل شوند. این سفر چهار مایل مسافت دارد و تنها با قیمت ۱.۵۹ پوند (در هر بلیط) جای تعجب نیست که این حمل و نقل عمومی رتبه اول را در گزارش GoEuro به دست آورد.
۲. لانزاروته اسپانیا (اتوبوس)
 این جزیره با قرار گرفتن در مکان دوم، اتوبوسهای دارد که  فاصله چهار مایل مسافت را نیز طی می کند، اما سرعت کمتری نسبت به قطار نیس دارند. هزینه بلیط معقول ۱.۲۴ پوند برای هر مسافر قطعا کمک می کند تا نمره بالایی را در گزارش GoEuro کسب کند.
۳.بیرمنگام انگلیس (قطار)
قطار حمل و نقل شهری فرودگاه بیرمنگام انگلیس با قیمت ۲.۹۰ پوند در هر بلیط یکی از بالاترین قیمت ها را در بین شهرهای دیگر دارد، اما  قطار شهری سریع  آن ظرف ۹ دقیقه سفر مسافت ۶ مایلی تا مرکز شهر را می پیماید.
۴. مالاگا اسپانیا (قطار)
قطار این شهر گرچه قیمت بلیط مساوی با قیمت نیس ( ۱.۵۹ پوند) دارد و فاصله چهار مایلی از فرودگاه تا مرکز شهر را طی می‌کند، اما به دلیل زمان سفر  ۱۲ دقیقه برای تکمیل سفر، جایگاه چهارم را در بین دیگر شهرها بدست آورده است.
۵. فرانکفورت آلمان (قطار)
 قطار فرانکفورت می تواند مسافران را در سفری هفت مایلی و حدودا ۱۰ دقیقه ای مسافران را از فرودگاه فرانکفورت (FRA)  به مرکز شهر منتقل کند. با این حال، قیمت بلیط ۴.۲۴ پوند، بالاترین هزینه بلیت برای مسافران در بین ۱۰ شهر گزارش گزارش GoEuro است. 
۶.نورنبرگ آلمان (قطار)
 قطار شهری نورنبرگ ارائه دهنده بهترین گزینه ها برای مسافران در  فرودگاه های آلمان است و در مدت ۱۲ دقیقه  مسافت شش مایلی بین نورنبرگ (NUE) و مرکز شهر را طی می کند.
۷.کلن آلمان (قطار)
این شهر آلمانی با کمترین هزینه بین شهرهای آلمانی ( ۲.۱۲ پوند) مسافران را در سفری سفر ۱۳ دقیقه ای بین کلن (CGN) و مرکز شهر (با مسافت ۹ مایل) جابجا می کند.
۸.پراگ در جمهوری چک (اتوبوس)
اتوبوسهای پراگ مسافران را با کمترین هزینه حمل و نقل در بین شهرهای گزارش GoEuro ( فقط ۷۹ پنس برای سفر ۹ مایلی ! ) به مقصد می رساند. اما نقطه ضعف آن مدت زمان ۱۵ دقیقه ای از فرودگاه پراگ (PRG) تا مرکز شهر است.
۹. لایپزیگ آلمان (قطار)
این قطار هزینه تقریبا بالایی دارد. مسافران این قطار می توانند مسافت۱۲ مایلی تا مرکز شهر را با پرداخت ۳.۹۷ پوند و زمان ۱۳ دقیقه طی کنند.
۱۰. آمستردام هلند (قطار)
قطار شهری پایتخت هلند سفر ۱۲ مایلی بین فرودگاه آمستردام (AMS) و مرکز شهر را در مدت ۱۴ دقیقه  طی می‌کند. 
شایان ذکر است که مقیاس‌های سنجش در گزارش GoEuro با  دقت بالایی سنجیده شده اند تا ۱۰ شهر برتر دنیا در زمینه انتقال مسافران از فرودگاه تا مرکز شهر معرفی شوند.
منبع: اینتلیجنت ترنسپورت
 
دفعات مشاهده: 372 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۹/۱۳ | 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، دانش همواره منبعی ارزشمند برای ایجاد و تقویت اقتصاد جوامع بوده اما امروزه در قرن دانش و در عصر اقتصاد دانش بنیان این جایگاه پر اهمیت تر و برجسته تر شده است. در سال ۱۹۹۹ بانک جهانی پروژه ای را بنام "دانش برای توسعه" راه اندازی کرد که هدف آن آگاهی بخشی به سیاست‌گذران در مورد نقش قدرتمند دانش در پیشرفت و توسعه و تشویق و ترغیب آنها به استفاده از دانش بود که می توان آن را نقطه عطفی بزرگ در این زمینه بحساب آورد.
 این داستان در شهرها که مکان اصلی شکوفایی، خلاقیت و نوآوری هستند بدون تردید نمایان تر است. شهرها امروزه در رقابتی تنگاتنگ برای احراز جایگاهی جهانی و منطقه ای هستند و رقابت آنها بخصوص از زمانی تشدید شده است که فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات خود را به عنوان واقعیت‌های شهری جدید ارائه کرده اند. گذار موفقیت آمیز به اقتصاد دانش بنیان شهری مستلزم سرمایه گذاری بلند مدت در آموزش، توسعه ظرفیت نوآوری، نوسازی زیرساخت‌های اطلاعاتی و ایجاد فضای مساعد اقتصادی است. برای رقابت در سطح ملی و بین المللی شهرها به زیرساخت‌های دانش، افراد آموزش دیده و ماهر، تکنولوژی، زیرساخت‌های الکترونیکی و پیوند با اقتصاد دانش بنیان نیاز دارند. در واقع می توان گفت انقلاب دیجیتال قاعده بازی در اقتصاد شهری را نیز به مانند سایر حوزه ها بر هم زده است و طرح نوینی از اقتصاد شهری را پیش پای مدیران شهری می گذارد. در اقتصاد نوین شهری شهرها می بایست با تخریب خلاق مواجه شده و از تمرکز بر روی فعالیت‌های منسوخ دست بردارند. در رویکرد جدید به اقتصاد شهری، دانش، داده و اطلاعات جایگاه محوری پیدا می کنند و محصولات و خدمات، دانش محور هستند اقتصاد شهری نوین تقاضاهای جدیدی را برای مهارت‌ها، خلاقیت ها و تخصص ها ایجاد می کند و به تمامی ارکان شهر اجازه می دهد که به دنبال راه حل‌های نوآورانه باشند. در واقع امواج پی در پی و مداوم نوآوری ضامن رشد و توسعه شهرها در پارادایم جدید است. در این پارادایم جدید آینده اقتصادی شهرها به ظرفیت آنها  برای جذب ، تولید ، حفظ و پرورش استعداد، خلاقیت، دانش و نوآوری بستگی دارد. در کشور و به تبع آن در شهرهای ما سهم تحقیق و توسعه هنوز ناچیز است و این می تواند پاشنه آشیل اقتصاد ما باشد. در استاد فرادست از جمله سند چشم انداز و برنامه ششم و سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی بر بحث تحقیق و توسعه و گسترش نوآوری تاکید موکد شده است و سهم ۴درصدی تحقیق و توسعه از تولید ناخالص کشور برای افق ۱۴۰۴ تدوین شده است اما مشاهد می کنیم که بر اساس گزارش‌های سال ۲۰۱۶ ایران تنها ۸۴/۰ درصد  ازGDP  خود را به تحقیق و توسعه اختصاص داده است. این چالش در اقتصاد شهری ما نیز دیده می شود. اقتصاد شهری دانش بنیان هنوز در کلانشهرها ما نهادینه نشده است و بخاطر عدم نوآوری به روزمرگی دچارند. لازمه این کار اینست که شهرها، مراکز پژوهشی، دانشگاه‌ها، نهادهای تخصصی تحقیقاتی و دیگر مراکز علمی را به یاری بطلبند. اگر شهر به سکویی برای بارش ایده ها و زایش نوآوری‌ها و بروز خلاقیت‌ها تبدیل شود آنگاه می توان اقتصاد شهری شکوفا را مشاهده کرد.
دفعات مشاهده: 480 بار   |   دفعات چاپ: 12 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۹/۱۱ | 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، بافتهای فرسوده شهرها علاوه بر تحمل مسائل کالبدی و فیزیکی از لحاظ اجتماعی و فرهنگی هم دچار مشکل شده اند و از چرخه اقتصادی شهر خارج شده اند. در واقع مشکل این بافتها فقط ناپایداری در برابر زلزله نیست بلکه می توان گفت نوعی زلزله فرهنگی و زلزله اقتصادی هم این بافتها را درنوردیده است. بافتهای تاریخی به عنوان مجموعه ای منسجم از معماری، فرهنگ، اقتصاد، پیوندهای اجتماعی و ملاحظات محیطی، هم تجلی هنر و معماری و شهرسازی است و هم تجلی همزیستی سازگار با طبیعت هستند. این بناها واجد ارزشهای نادر زیبایی شناختی و تداوم خاطرات جمعی و هویت بخش شهرهای ما هستند آنها جزء مهمی از سرمایه های فرهنگی ما هستند و حکم اندوخته هایی متراکم را که گنجینه هایی از خاطرات اجتماعی و شیوه های برنامه ریزی و زندگی گذشتگان ما را در بر گرفته اند. اما بنا به دلایلی این بافتها کارکرد خود را از دست داده اند و راه زوال  و پژمردگی را می پیمایند. آنها دچار فرسودگی عملکردی و کارکردی شده اند. در بسیاری از شهرها این بافتهای تاریخی و ارزشمند بجای اینکه قلب تپنده شهر باشند به محل تجمع جرم و بزه تبدیل شده اند. بنابراین این بافتها نیازمند جان بخشی، بازآفرینی و احیا هستند. در نگاه توسعه پایدار اگرچه احیا کالبدی فرهنگی واجتماعی و اقتصادی  مرتبط با یکدیگر و در تعامل با هم هستند اما واقعیت امر اینست که احیا اقتصادی این بافتها می تواند دیگر زمینه ها را نیز احیا کند اما باید توجه داشت که بافت تاریخی که شامل بناها و آثار تاریخی است به معنای بافت قدیمی نیست چرا که این بافت دارای ارزش و بار فرهنگی است و هر بافت قدیمی شهری لزوما ارزشمند نیست. در کشور بیش از ۶۵ هزار هکتار بافت فرسوده داریم که تنها ۲۵ هزار هکتار از آن به بافت تاریخی اختصاص دارد. بنابراین در حیات بخشی مجدد به بناهای تاریخی از جمله خانه ها، آب انبارها، یخچالها ، قلعه ها و سایر ابنیه که عموما از طریق بهسازی و تغییر کاربری صورت میگیرد باید هویت و اصالت بافت خدشه دار نشود. در همه جای دنیا امروزه گردشگری شهری بر روی این بافتهای تاریخی تاکید ویژه ای دارد. آنها پتانسیلهای بالقوه گردشکری هستند و از طریق گردشگری شهری می توانند مجددا به چرخه زندگی شهری بازگردند. بنابراین بازسازی و بهسازی توریسم محور، ارتقاء قابلیتها با حفظ هویت و اصالت بافت، راهکاری برای توسعه پایدار این بافتهاست و این میراث ارزشمند می تواند نقش بی بدیلی در اقتصاد شهری ایفا کند. گردشگری که به صنعت سفید، صنعت پاک و صنعت بدون دود معروف است در سال ۲۰۱۷ ، ۷/۶ تریلیون دلار یعنی ۱۰درصد تولید ناخالص جهان را به خود اختصاص داده است و ۲۹۲ میلیون شغل ایجاده که این میزان یک دهم کل اشتغال جهانی است. ۶/۶ درصد صادرات جهان و ۳۰ درصد صادرات بخش خدمات در این بخش است. این اعداد و ارقام گویای اهمیت فزاینده این بخش است بخصوص زمانیکه متوجه میشویم که در سال ۲۰۳۰ نزدیک به ۲ میلیارد گردشگر بین المللی وجود دارد و رقابتی تنگاتنگ بین کشورها و شهرها برای جذب گردشگر وجود دارد همانطور که اشاره شد اهمیت گردشگری در زمینه اشتغالزایی بسیار بالاست بطوریکه در سال ۲۰۲۲ از هر ۱۰ نفر شاغل در دنیا یک نفر در بخش توریسم کار می کند. بنابراین در کشور ما نیز اگر ما به دنبال تحقق شعار سال یعنی تولید و اشتغال باشیم و اگر بخواهیم راهبرد توسعه پایدار شهری را دنبال کنیم، توریسم شهری با تکیه بر پهنه های فرهنگی می تواند بسیار راهگشا باشد.
دفعات مشاهده: 550 بار   |   دفعات چاپ: 17 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: نگاهی به مگاپروژه های توسعه شهری ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۹/۹ | 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، به زودی بزرگترین پروژه ساخت‌وساز در تاریخ بریتانیا در شهر لندن افتتاح می شود.پروژه "کراس ریل" یک خط جدید مترو است با هزینه ای ۱۶ میلیاردی است که اکنون عنوان بزرگترین پروژه زیرساختی اروپا را یدک می کشد؛دو عدد از ۸ دستگاه حفاری تونل که در این پروژه به کار گرفته شده‌اند، ساخت آلمان هستند. هریک از این دستگاه‌ها نزدیک به یازده میلیون یورو قیمت دارند. کندن هر صد متر تونل زیر رودخانه تیمز لندن حدود یک هفته طول می‌کشد. برای هر دستگاه حفاری ۲۰ کارگر به خدمت گرفته شده‌اند که ۲۴ ساعته مشغول به کار هستند.
نمایندگان ۵۰ شهر و سازمان از پروژه "کراس ریل" بازدید کردند. جدا از مسائل اقتصادی، این پروژه به‌خصوص از نظر مهندسی دارای جذابیت‌های فراوانی است. ایستگاه جدید استپنی گرین در شرق لندن تنها چند متر از یک زمین فوتبال محلی پرطرفدار در این منطقه فاصله دارد.
هزینه ساخت خط جدید حدود ۱۶ میلیارد یورو بوده است. عملیات ساخت در سال ۲۰۰۹ آغاز شد. از این پروژه در حال حاضر به عنوان بزرگترین پروژه‌ زیرساختی در اروپا یاد می‌شود. این خط مترو شامل ۴۰ ایستگاه است که ده ایستگاه آن جدید هستند.
مهندسان دو سال تمام برای طراحی بهترین مسیرهای تونل زیرزمینی وقت گذاشتند. بدین منظور می‌بایست در ۲۶ نقطه در بالا یا زیر مسیر حمل و نقل عمومی لندن تونل زده می‌شد.در مجموع ۴۲ کیلومتر تونل جدید به شبکه حمل و نقل اضافه شده است که قطر هریک ۷ متر است. تونلی که در تصویر می‌بینید متعلق به ایستگاه خیابان لیورپول است که قرار است نقطه تلاقی با دو خط دیگر باشد.خط جدید "الیزابت" نام می‌گیرد. قرار است بخش‌هایی از این خط در مه ۲۰۱۸ افتتاح شود. در دسامبر همان سال خط به طور کامل به بهر‌ه‌برداری خواهد رسید. هزینه ساخت این خط از ترکیب درآمدهای مالیاتی، فروش بلیت و همچنین بخش خصوصی تأمین شده است. تصویری از بازدید ملکه الیزابت از این پروژه.
واگن‌های قطار در خط جدید حدود ۲۰۰ متر طول دارند که دوبرابر واگن‌های کنونی متروی لندن خواهد بود. هر واگن ظرفیت حمل ۱۵۰۰ مسافر را دارد. واگن‌های کنونی ظرفیت حمل ۸۰۰ مسافر را دارند.دورتادور ایستگاه جدید کنری‌وارف را آب احاطه کرده است. سقف چوبی ایستگاه ۳۱۰ متر ارتفاع دارد و روی آن یک فضای سبز طراحی شده است.در حال حاضر سالانه حدود ۴۰ میلیون نفر از ایستگاه کنری‌وارف جابه‌جا می‌شوند. پیش‌بینی می‌شود که خط جدید الیزابت به شکل چشمگیری از بار ترافیکی حمل و نقل عمومی لندن بکاهد.
دفعات مشاهده: 491 بار   |   دفعات چاپ: 15 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: سایر مطالب این بخش: ::
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۹/۴ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۸/۲۹ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۸/۲۴ -
:: آموزش های شهروندی برای عبور از مواقع بحرانی - ۱۳۹۶/۸/۲۳ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران گزارش می دهد - ۱۳۹۶/۸/۱۶ -
:: راهبردی جدید در برنامه ریزی شهری - ۱۳۹۶/۸/۱۴ -
:: در حاشیه نمایشگاه مطبوعات صورت گرفت - ۱۳۹۶/۸/۱۰ -
:: در حاشیه نمایشگاه مطبوعات صورت گرفت - ۱۳۹۶/۸/۸ -
:: با نگاهی تخصصی به روزنامه نگاری شهری صورت گرفت - ۱۳۹۶/۸/۶ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۸/۳ -
:: یورونیوز منتشر کرد - ۱۳۹۶/۸/۲ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۷/۲۹ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۷/۲۷ -
:: با ۸ عنوان مقاله علمی پژوهشی - ۱۳۹۶/۷/۲۳ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۷/۱۹ -
:: راهبردهای علمی برای توسعه شهری - ۱۳۹۶/۷/۱۶ -
:: چالش های پیش روی توسعه شهری - ۱۳۹۶/۷/۱۵ -
:: با صدور پیامی صورت گرفت - ۱۳۹۶/۷/۱۰ -
:: پاسخ انجمن علمی اقتصاد شهری ایران به گزارش خلاف واقع یک رسانه - ۱۳۹۶/۷/۳ -
:: دکتر مهدی صادقی شاهدانی عنوان کرد - ۱۳۹۶/۷/۲ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران گزارش می دهد - ۱۳۹۶/۶/۲۹ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۶/۲۷ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۶/۲۰ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۶/۱۵ -
:: رئیس انجمن علمی اقتصاد شهری ایران در نشست «گردشگری، میانبر توسعه اقتصادی»: - ۱۳۹۶/۶/۱۲ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۶/۵ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۵/۳۱ -
:: رویکردی جامعه شناختی به مصرف انرژی شهری - ۱۳۹۶/۵/۲۹ -
:: توضیحات دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران درباره یک خبر - ۱۳۹۶/۵/۲۷ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران گزارش می دهد - ۱۳۹۶/۵/۲۵ -
:: دکتر یارزاده تشریح کرد - ۱۳۹۶/۵/۲۰ -
:: حمایت انجمن علمی اقتصاد شهری ایران از گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد - ۱۳۹۶/۵/۲۱ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۵/۱۸ -
:: رئیس همایش بین المللی اقتصاد شهری تشریح کرد - ۱۳۹۶/۵/۱۵ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۵/۱۰ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۵/۳ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۵/۱ -
:: دکتر مهدی صادقی شاهدانی جزئیات برگزاری دومین همایش بین المللی اقتصاد شهری را تشریح کرد - ۱۳۹۶/۴/۲۸ -
:: دکتر اصغر زارعی عنوان کرد - ۱۳۹۶/۴/۲۶ -
:: با صدور پیامی صورت گرفت - ۱۳۹۶/۴/۲۴ -
:: با حضور اعضا و جمعی از صاحب نظران صورت گرفت - ۱۳۹۶/۴/۲۱ -
:: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد - ۱۳۹۶/۴/۲۱ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۴/۲۰ -
:: با حضور اعضا برگزار شد - ۱۳۹۶/۴/۱۴ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۴/۱۲ -
:: رئیس همایش بین المللی اقتصاد شهری عنوان کرد - ۱۳۹۶/۴/۱۱ -
:: انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر کرد - ۱۳۹۶/۴/۱۰ -
:: گشتاسپ مظفری عنوان کرد - ۱۳۹۶/۴/۷ -
:: با 8 عنوان مقاله علمی پژوهشی - ۱۳۹۶/۴/۳ -
انجمن علمی اقتصاد شهری ایران
Persian site map - English site map - Created in 0.067 seconds with 1287 queries by yektaweb 3535