خدمات نوین بانکی در جهان
-
با توجه به پیشرفت خدمات بانکی، بانکها بهمنظور کاهش هزینهها و افزایش چابکی نیازمند یک مدل ساختارمند و انعطافپذیر جهت تسهیل و تعمیق ارتباطاتِ بین سامانهای میباشند. با توجه به حرکت بانکها به سمت فنّاوریهای جدید در سطح جهان، لازم است برای همسو شدن با رشد جهانی و همگام شدن با محصولات ارائهشدهی شرکتهای ارائهدهندهی خدمات، شناختی کلی بر میزان استقبال از فنّاوریهای نوین داشته باشیم. بر این اساس در این بخش ما بر آن شدیم تا با ارایه تقسیم بندی نسبتاً جامعی از این نوع بانکداری، اطلاعاتی در این خصوص به شرح زیر لحاظ کنیم:
راهکارها و تدابیر امنیتی در بانکداری الکترونیک
دستاوردها و چالشهای بانکداری الکترونیک
مفاهیم و دسته بندی بانکداری الکترونیک
جایگاه تلفن همراه در بانکداری الکترونیک
و ...
-
برای دسترسی و مطالعه محتوی کامل این فایل می توانید به وبگاه انجمن علمی اقتصاد شهری ایران در لینک زیر مراجعه کنید:
-
-
بخش اول: مفاهیم و دسته بندی بانکداری الکترونیک
ابزارهای امنیتی در بانکداری الکترونیک روندهای مدرن بانکداری در جهان بانکداری و پرداخت الکترونیک جایگاه تلفن همراه در بانکداری الکترونیک
-
خدمات نوین بانکداری در جهان آموزش؛ مقدمه ای برای بانکداری الکترونیک کلیات بانکداری الکترونیکی مزایا و معایب بانکداری الکترونیک
-
-
--------------------------------------------------------
بخش دوم: بانکداری همراه در جهان
بانکداری همراه در بانک های مهم جهان بانکداری همراه در ژاپن جایگاه تلفن همراه در بانکداری الکترونیک
-
-
رونق بانکداری همراه در جهان کاربرد موبایل بانک در پنج قاره جهان سیر تحول بانکداری همراه در جهان
-
-
--------------------------------------------------------
بخش سوم: بانکداری الکترونیک در کشورهای جهان
-
بانکداری الکترونیک در ایران بانکداری الکترونیک در استرالیا
-
-
بانکداری الکترونیک در ترکیه موانع پیاده سازی بانکداری الکترونیک بانکداری الکترونیک در چین
-
-
بانکداری الکترونیک در روسیه بانکداری الکترونیک در کانادا بانکداری الکترونیک در مالزی بانکداری الکترونیک در هند
|