[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي آرشیو اخبار نشست‌های علمی یادداشتهای علمی ثبت نام تماس با ما جستجو نگره‌های اقتصادی بانک اطلاعات مدیریت شهری حمایت از کالای ایرانی ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
یادداشت های علمی::
بانکداری و مالیه شهری::
بانک اطلاعات مدیریت شهری::
اقتصاد‌مقاومتی؛ اقدام‌ و‌ عمل::
تصاویر منتخب::
گنجینه::
عضویت ::
مسابقات علمی::
خبرنامه تخصصی::
پیوندهای مفید::
برقراری ارتباط::
تسهیلات پایگاه::
::
نگره‌های اقتصادی

AWT IMAGE

..
تقدیر رئیس جمهور
AWT IMAGE
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
به نظر شما مطالب این سایت تا چه اندازه توانسته اطلاعات شما را در حوزه اقتصاد شهری افزایش دهد؟
خیلی زیاد
زیاد
متوسط
کم
خیلی کم
   
..
:: نماینده مردم مشهد در مجلس: ::
 | تاریخ ارسال: 1396/10/24 | 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر با اشاره به دیدگاه های انجمن علمی اقتصادی شهری ایران،‌ با بیان اینکه برای شکوفایی اقتصاد‌ شهرها باید به سمت درآمد‌های پایدار حرکت کنیم اظهار کرد: نگاه ما به سرمایه نباید به کسب درآمدهای کاذب باشد زیرا این نوع درآمدها نمی‌تواند اقتصاد جامعه را به جلو پیش ببرد و حتی اقتصاد را نیز به هم می‌ریزد.
وی افزود: درآمد و منابع پایدار می‌تواند مسائل و مشکلات شهری را از لحاظ اقتصادی پاسخ دهد و هیچ آسیبی به زیرساخت‌های شهری نیز وارد نکند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری‌ها برای هزینه‌های خود باید به درآمدهای پایدار دست یابند گفت: باتوجه به اینکه مسؤولیت شهرداری بسیار سنگین است و وظایف زیادی بر عهده شهرداری‌ها است، شهرداری‌ها باید برای عمل کردن به وظایف خود، درآمد‌های پایدار داشته باشند.
وی با بیان اینکه باید بخشی از هزینه شهرداری‌ها توسط دولت تأمین شود ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر شرایط به‌گونه‌ای است که دولت نمی‌تواند به تعهدات خود نسبت به شهرداری‌ها عمل کند، به همین دلیل شهرداری‌ها باید راهکاری برای ایجاد منابع پایدار پیدا کنند تا هزینه‌ها و اعتبارات مورد نیاز خود را تأمین کنند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری‌ها به منظور تأمین هزینه‌های خود باید درآمد‌های پایدار داشته باشند چراکه اگر در شهرداری‌ها اعتبار و درآمد وجود نداشته باشد، خدمات شهری نیز کاهش پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: با ایجاد منابع پایدار برای شهرداری‌ها، فرصت بسیار خوبی برای افزایش خدمات شهری و رفاه بیشتر شهروندان ایجاد می‌شود،‌ البته ایجاد منابع پایدار نیاز به کار کارشناسی و علمی دقیق دارد و امیدوارم نهاد‌های علمی در این زمینه ورود کنند.
پژمان‌فر با اشاره به اخذ عوارض بر آگهی‌های تجارتی و تبلیغاتی اظهار کرد: بسیاری از کشور‌های دنیا تجربه‌هایی را در زمینه ایجاد منابع پایدار برای شهرداری‌‌ها دارند، البته این به آن معنا نیست که ما می‌توانیم از تمام تجربیات آن‌ها در کشور خودمان استفاده کنیم و همچنین به این معنا هم نیست که تمام تجربه‌های دیگر کشور‌ها در ایران قابل اجرا نیست، بلکه ما باید با توجه به اقتضائات کشور خودمان به دنبال ایجاد منابع جدید و پایدار باشیم.
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: شهرداری | مشهد | درآمد پایدار |
دفعات مشاهده: 2242 بار   |   دفعات چاپ: 350 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن علمی اقتصاد شهری ایران
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4645