[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي آرشیو اخبار نشست‌های علمی یادداشتهای علمی ثبت نام تماس با ما جستجو نگره‌های اقتصادی بانک اطلاعات مدیریت شهری حمایت از کالای ایرانی ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
یادداشت های علمی::
بانکداری و مالیه شهری::
بانک اطلاعات مدیریت شهری::
اقتصاد‌مقاومتی؛ اقدام‌ و‌ عمل::
تصاویر منتخب::
گنجینه::
عضویت ::
مسابقات علمی::
خبرنامه تخصصی::
پیوندهای مفید::
برقراری ارتباط::
تسهیلات پایگاه::
::
نگره‌های اقتصادی

AWT IMAGE

..
تقدیر رئیس جمهور
AWT IMAGE
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
به نظر شما مطالب این سایت تا چه اندازه توانسته اطلاعات شما را در حوزه اقتصاد شهری افزایش دهد؟
خیلی زیاد
زیاد
متوسط
کم
خیلی کم
   
..
:: با حضور اعضا و جمعی از صاحب نظران صورت گرفت ::
 | تاریخ ارسال: 1396/4/21 | 

برگزاری نشست سالیانه انجمن علمی اقتصاد شهری ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران،‌ در این نشست دکتر حسین محمدپور زرندی، ریاست انجمن علمی اقتصاد شهری ایران،قوامی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، یارزاده دبیر کل مجمع جهانی شهرهای اسلامی، مهندس رضا پوروزیری مدیر منطقه ای خاورمیانه اسکان بشر سازمان ملل متحد، اعضای هیئت مدیره انجمن، اعضای پیوسته و جمعی از اساتید دانشگاه و دانشجویان و پژوهشگران حضور داشتند.

AWT IMAGEAWT IMAGE

در این نشست دکتر پورزرندی به عنوان رئیس مجمع، گزارشی از عملکرد یک ساله انجمن در حوزه های علمی و اجرایی ارائه کرد که مورد استقبال و تائید اعضا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد شهری همچنان موضوع مغفولی در سطح کشور است، گفت: با توجه به اینکه چالش های توسعه شهری روز به روز جدی تر شده و گستره جمعیتی بیشتری را در برمی گیرد ضرورت دارد تا مدیران شهری از دانش روز اقتصاد و مدیریت شهری بهره مند باشند و انجمن علمی اقتصاد شهری ایران به عنوان انجمن برتر گروه علوم انسانی کشور طی سه سال گذشته تلاش داشته تا به سهم خودش این دانش را در اختیار مدیران و صاحب نظران در سراسر کشور قرار دهد.

در بخش دیگری از این جلسه قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ضمن تقدیر از عملکرد انجمن علمی اقتصاد شهری ایران و نگاه راهبردی و کلان این انجمن برای نهادینه سازی دانش اقتصاد و مدیریت شهری تاکید کرد: همه بخش ها باید دست به دست هم دهند تا این گونه انجمن های موفق علمی تحت تاثیر چالش ها قرار نگیرد چراکه امروز اغلب شهرهای ما با چالش های عمده ای روبه رو هستند که حل و فصل آنها تنها از دل یک مدیریت توام با دانش به دست می آید، الگویی که امروز انجمن اقتصاد شهری ایران مروج آن است.

در بخش دیگری از این نشست گزارش مالی خزانه‌داری و همینطور گزارشی از سوی بازرس قانونی انجمن ارائه شد که مورد تائید اعضا قرار گرفت.

در ادامه این نشست نیز از نسخه انگلیسی کتاب «بانکداری اجتماعی با رویکرد اقتصاد شهری و آموزش منابع انسانی» تالیف دکتر حسین محمدپور زرندی و دکتر سید محسن طباطبایی مزدآبادی رونمایی شد. 

در پایان این جلسه نیز پوروزیری رایزن جهانی هبیتات سازمان ملل با قرائت تقدیرنامه ای از تالیف این کتاب گفت: تالیف این کتاب از جمله اقدام نو و خلاقانه در مسیر توسعه شهری با رویکردهای تحول گراست و بخش اقتصاد شهری هبیتات نیز این کتاب را مورد تائید قرار داده و از انتشار آن تقدیر کرده است.

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: تولید و اشتغال | سال اقتصاد مقاومتی | مجمع عمومی سالانه انجمن | دکتر حسین محمدپور زرندی | مهندس رضا پوروزیری |
دفعات مشاهده: 2120 بار   |   دفعات چاپ: 439 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن علمی اقتصاد شهری ایران
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4645